کد خبر: ۲۲۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، طی پیامی نوروز ۹۹ را به هموطنان عزیز تبریک گفت.
ناطقان: در پیام اسماعیل نجار آمده است: عید باستانی نوروز را که مصادف با شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)، امام هفتم شیعیان جهان است را خدمت هم میهنان گرامی و همکاران پرتلاش در مجموعه مدیریت بحران کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و ان شاء الله سال جدید سال پر خیر و برکتی خواهد بود.

سال گذشته را در حالی پشت سر گذاشتیم که سیل‌های گسترده فروردین ماه در بخش‌های عظیمی در کشور و نیز زلزله شمال غرب کشور در آبان ماه، بروز سیلاب در جنوب و جنوب شرق کشور در دی ماه و همچنین شیوع ویروس کووید ۱۹ در بهمن ماه، همکاران ما در سراسر کشور اقدامات بسیار مؤثری در زمینه‌های پیشگیرانه و هم مقابله داشتند که انشاالله ذخیره قیامتشان باشد.

تهیه و تصویب آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی قانون جدید، افزایش نفوذ آموزش به بخش‌های مختلف جامعه، تسریع در خدمات رسانی در زمینه‌های مختلف اعم از خدمات زیربنایی، تجهیز منابع، شناخت و سرشماری برای تدوین برنامه ریزی کاراتر، مطالعه و اجرای طرح‌های جامع توسعه و اسکان اضطراری و تدوین برنامه راهبردی، سرمایه گذاری در بخش پیش بینی و پیشگیری از جمله برنامه‌های کلان سازمان مدیریت بحران کشور در سال گذشته بود که با همت همکاران شریف سازمان مدیریت بحران کشور و کارگروه‌های تخصصی در سایر دستگاه‌های اجرایی کشور محقق شد.

امید است با هماهنگی و همکاری ملت شریف در روزهای آغازین سال نو و خودداری از سفر و حضور در اماکن عمومی همسو با توسعه دیگر بخش‌های کشور با توجه به تهدیدات و فرصت‌ها بتوانیم ضمن قطع زنجیره انتشار ویروس کورونا سال ۹۹ را به عنوان سند افتخار در کاهش اثرات بلایای طبیعی در کشور ثبت نمائیم.

به تمامی تلاشگران خط مقدم جبهه سلامت در مقابله با ویروس کورونا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین