کد خبر: ۲۲۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر :
سردار مسعود زاهدیان با اشاره به فعالیت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در طول تعطیلات نوروزی اظهار کرد: کشفیات موادمخدر در کل کشور از ابتدای فروردین ماه تا روز هفدهم این ماه رشدی ۵۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشت و در مجموع ۳۶ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. یک سوم این مواد در استان سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.
ناطقان: سردار مسعود زاهدیان با اشاره به فعالیت ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در طول تعطیلات نوروزی اظهار کرد: تعطیلات نوروز و شیوع کرونا جزو مواردی نبود که باعث کند شدن اجرای ماموریت‌های پلیس شود و در همین راستا نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ماموریت‌های قابل توجهی را انجام دادند.

وی ادامه داد: به طوریکه کشفیات موادمخدر در کل کشور از ابتدای فروردین ماه تا روز هفدهم این ماه رشدی ۵۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشت و در مجموع ۳۶ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

زاهدیان با بیان اینکه عمده مواد کشف شده از نوع سنتی بود، گفت:  یک سوم این مواد در استان سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، اکثر این موارد با انجام کار اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان کشف شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین