کد خبر: ۲۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار گفت: از دقایقی قبل مسیر سبزوار به تهران بر اثر وقوع سیلاب مجددا مسدود شد.
ناطقان:  حسین شاد در گفتگو با مهر، با اظهار اینکه مسیر سبزوار به تهران به علت وقوع سیلاب از دقایقی قبل مسدود شده است، گفت: این مسیر به دلیل بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب از شب گذشته مسدود شده بود که با همکاری ادارات مختلف در نیمه شب بازگشایی شد، اما اکنون مجدد مسدود شده است.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار افزود: عبور و مرور در این مسیر در حال انجام است ولی به دلیل ورود رسوبات و سنگ ریزه‌ها به جاده امکان تردد در بخش‌هایی از مسیر سبزوار به داورزن و عمدتاً از کیلومتر ۴۵ به بعد و مسیر بالعکس وجود ندارد، لذا پلیس راه سبزوار در حال مدیریت و کنترل مسیر است.

وی اضافه کرد: با کمک اداره حمل و نقل جاده‌ای و برخی ادارات دیگر شهرستان سنگ‌های وارد شده به جاده در برخی از نقاط پاک سازی شده ولی تردد همچنان دچار مشکل است. پلیس راه برای کنترل و جلوگیری از شلوغی جاده و خسارت‌های احتمالی این مسیر را مسدود کرده است.

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین