کد خبر: ۲۲۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
نماینده شبستر در مجلس:
معصومه آقاپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از مواردی که تشریح و شفافیت در آن لازم است موضوع کمک هایی است که از دیگر کشورها به ایران فرستاده می شود، دولت این کمک ها را چه به صورت نقدی و چه به صورت غیر نقدی در یک حساب خاص قرار داده و روزانه به مردم گزارش دهد که به چه میزان از این کمک ها هزینه شده است.
ناطقان: معصومه آقاپور  با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت و نیازمندان اظهار داشت: باید اجازه داده شود که در این رزمایش، مردم کار خودشان را انجام دهند و دخالتی را در این‌باره شاهد نباشیم، مردم آگاه هستند و خود می دانند که باید چه کنند.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند مردم آگاه هستند و می دانند باید چه کنند، پس بهتر است در کار مردم دخالت نشود و اجازه داده شود مردم کار خود را انجام دهند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در کنار این موضوع لازم است قوای سه گانه و نهادهای مختلف تا آن جا که توان دارند به مردم کمک کنند،‌ اکنون بخش اقتصادی خانوارها به شدت شکننده است، اگر به قشر آسیب پذیر جامعه کمک های بلاعوض ارائه نشود شکستگی و صدای خرد شدن استخوان این افراد، جامعه را فرا خواهد گرفت، تاکنون توانستیم در آزمایش های مختلف سربلند بیرون بیاییم اکنون هم باید به هر شکلی با این افراد رسیگی کنیم.

آقاپور عنوان کرد: در این شرایط بحرانی حکومت و نظام باید به وظیفه خود در برابر ملت عمل کند، ۴۰ سال مردم به وظیفه خود عمل کرده و در بدترین شرایط، در پیچ های خطرناک، در جنگ تحمیلی و در تحریم ها پشتوانه نظام بودند، اما بعد از ۴۰ سال با بروز بحران کرونا حالا وقت آن است که نظام و حکومت خود را فدای ملت کند.

نماینده شبستر در مجلس ادامه داد: این بحران یک بحران جهانی است، قوای سه گانه، سپاه و ارتش و تمام نهادهای مختلف باید در این زمینه وظیفه خود را در مقابل مردم انجام داده و هرکاری از دستشان بر می‌آید برای مردم انجام دهند چرا که تک تک ما مدیون این ملت هستیم.

آقاپور گفت: یکی از مواردی که تشریح و شفافیت در آن لازم است موضوع کمک هایی است که از دیگر کشورها به ایران فرستاده می شود، دولت این کمک ها را چه به صورت نقدی و چه به صورت غیر نقدی در یک حساب خاص قرار داده و روزانه به مردم گزارش دهد که به چه میزان از این کمک ها هزینه شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کمک ، مردم ، ناطقان ، کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین