کد خبر: ۲۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با هشدار نسبت به افزایش شیوع مجدد ویروس کرونا در پی ایجاد اجتماعات مردم گفت: 87 نفر در مراکز درمانی قم با احتمال ابتلا به کرونا بازداشت شدند.
ناطقان: محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز بیست و پنجم فروردین ماه، ۸۷نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه ۳۹ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند، بیان کرد: در شبانه روز گذشته ، ۳۹ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه ایجاد اجتماعات موجب افزایش شیوع مجدد ویروس شده است، بر اهتمام هرچه بیشتر نسبت به مراقبت های بهداشتی تاکید کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین