کد خبر: ۲۲۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عامل قتل شهروند برازجانی در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ ساعت خبر داد.
ناطقان: سردار واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۳ روز گذشته، ۳۰ فروردین ۹۹ در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، سریعا ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

وی توضیح داد: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

وی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

سردار واعظی در ادامه گفت: متهم نیز در بازجویی های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است که پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
منبع: ایلنا
برچسب ها: قتل ، بدهی ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین