کد خبر: ۲۲۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز تاسیس سپاه پاسداران به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های ۴۱ ساله دشمنان اشاره کرد و گفت که بدون وجود این عزیزان نمی‌توانستیم روی امنیت ببینیم.
ناطقان: مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز را به تمام پاسداران و بسیجیان کشور تبریک گفت و اظهار کرد: براساس تعریفی که حضرت امام علی (ع) از لشگر دارند به مالک اشتر می‌گویند در حقیقت وجود سپاه به عنوان لشگر و دژهای مستحکمی است که می‌تواند رایت را در مقام دشمن حفظ کند در واقع سپاه و لشگر موجب عزت و سربلندی دین و موجب عزت مردم کشور است.

وی ادامه داد: بدون وجود این عزیزان نمی‌توانستیم روی امنیت را ببینیم، با وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۴۱ سال توطئه آمریکا و اذنابش علیه جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی شکست خورد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود این عزیزان در تمام صحنه‌های خدمت‌رسانی در سیل و زلزله و بیماری به روشنی نشان داده شده است. این روز را به این عزیزان تبریک می‌گوییم و امیدواریم خداوند لشگریان و پاسداران ما را با عزت قرار بدهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین