کد خبر: ۲۲۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
رییس‌ دفتر رییس‌جمهور:
واعظی نوشت:این روزها مردم می‌پرسند، دیگر چه بحرانی باید رخ دهد تا جناح‌ها اختلافات و رقابت‌های بی‌ثمر را کنار بگذارند، بحرانی بزرگتر از همزمانی نامیمون کرونا و تحریم؟ در شرایط دشوار این روزها، ملت انشقاق و چنددستگی را از مسئولان و جناح‌های سیاسی نمی‌پذیرد.
ناطقان: محمود واعظی رییس‌ دفتر رییس‌جمهور در توییتی نوشت: رمضان الکریم فرصتی مغتنم برای همبستگی امت اسلامی و توسعه همکاری‌ها برای غلبه بر دشمن مشترک این روزهای بشریت، یعنی ویروس کروناست. آغاز این ماه مبارک را به همه مسلمین جهان، بویژه هموطنان عزیزم تبریک عرض می‌کنم.

واعظی همچنیت در توییت دیگری نوشت: شکست کرونا پیروزی همه است. این روزها مردم می‌پرسند، دیگر چه بحرانی باید رخ دهد تا جناح‌ها اختلافات و رقابت‌های بی‌ثمر را کنار بگذارند، بحرانی بزرگتر از همزمانی نامیمون کرونا و تحریم؟ در شرایط دشوار این روزها، ملت انشقاق و چنددستگی را از مسئولان و جناح‌های سیاسی نمی‌پذیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین