کد خبر: ۲۲۹۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵
رئیس مجلس در بازدید از حوزه علیمه شهرستان بناب
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خانواده باقری بنابی در خصوص تأسیس بنای زیبای حوزه علمیه و تربیت شاگردان خوب در این حوزه، گفت: خانواده باقری بنابی در راه‌اندازی این حوزه علمیه بسیار خوب، تلاش‌های زیادی کرده‌اند که به نوبه خودم تشکر می‌کنم.
ناطقان:  همزمان با سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) مراسم جشن بزرگ نیمه‌ شعبان با حضور آیت‌الله رسولی محلاتی یار دیرین امام راحل(ره) و امین صدیق مقام معظم رهبری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از ائمه جمعه، مدیران حوزه‌های علمیه، مدیران استانی و شهرستانی و جمع کثیری از شهروندان در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

در این مراسم معنوی و باشکوه پس از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرائت اشعار در وصف امام عصر (عج)، 60 نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

همچنین در ادامه حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب، علی لاریجانی از حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب بازدید و با طلاب آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خانواده باقری بنابی در خصوص تأسیس بنای زیبای حوزه علمیه و تربیت شاگردان خوب در این حوزه، گفت: خانواده باقری بنابی در راه‌اندازی این حوزه علمیه بسیار خوب، تلاش‌های زیادی کرده‌اند که به نوبه خودم تشکر می‌کنم.


لاریجانی اضافه کرد: ما در کشورمان بیش از هر چیز نیازمند فراهم کردن تحصیل و تربیت دانشمندانی در حوزه هستیم.

وی تأکید کرد: روحانیت شیعه سختی‌های مختلفی کشیدند تا اینکه معارف حقه را به مردم انتقال دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تبیین کرد: یکی از ارکان و شاخصه‌های مهدویت این است که اسلام را زنده نگه داریم، چراکه حرکت اسلامی در ادوار مختلف به دلایل متفاوت تغییر کرده، ما در این رابطه هم‌اکنون شاهد هستیم که منطقه گرفتار یک جریان تروریستی است که همه فرق اسلامی نه تنها شیعه‌ها، بلکه حنفی‌ها و حنبلی‌ها را کافر می‌دانند و افتخار می‌کنند که مسلمان می‌کشند؛ همچنین یک کشور اسلامی که ادعای صراحت در عالم اسلام را دارد به جای حمایت از مسلمانان، بمب بر سر ملت مظلوم یمن می‌ریزد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سران همه کشورهای اسلامی در کمپ دیوید زیر بیرق کشوری مانند آمریکا می‌روند و علیه کشورهای مسلمان توطئه می‌کنند که این نشان‌دهنده دور افتادن این کشورها از اسلام است، از این رو نیاز داریم که یک زمان این غبارها کنار رفته و حقیقت اسلام مشخص شود.

به گزارش فارس؛ حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب یکی از حوزه‌های باسابقه کشورمان است که هم‌اکنون نزدیک به 800 طلبه خواهر و برادر از 12 استان کشور در آن مشغول به تحصیل هستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
احسنت به رییس و احسنت به این خانواده
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
0
خانواده بنابی یکی از ذخایر انقلاب هستن و پتانسیل فوق العاده ای دارن
فقط باید مراقب باشن اسیر حواشی نشن
خورشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
0
حضرت آیت الله شیخ مصطفی باقری بنابی
نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان بناب، همچون خورشیدی در آذربایجان شرقی می تابند.
سیدعلی اصغر ابراهیم زاده بنگاه تجارت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
لازم است از برادران بنابی تشگر کرد که نعمت بزرگ منطقه هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین