کد خبر: ۲۲۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از تصویب اعتبار20 میلیارد تومانی برای مبارزه با هجوم ملخ صحرایی در کشور خبر داد.
ناطقان: اسماعیل نجار دراین باره گفت: به دنبال هجوم ملخ‌ها به برخی از نقاط کشور و آسیب‌هایی که به بخش‌های کشاورزی و باغداری وارد کرده اند، سازمان مدیریت بحران کشور چندی پیش پیشنهاد کرد که مبلغی برای مقابله با این آفت‌ها در نظر گرفته شود که در نهایت با تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، مبلغ دویست میلیارد ریال مورد تصویب رسیده و به زودی به منظور مبارزه با آفت ملخ صحرایی در اختیار  سازمان حفظ نباتات کشور قرار خواهد گرفت و سازمان حفظ نباتات کشور موظف است گزارش هزینه کرد خود را طی سه ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور و هم چنین سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کند.


وی ادامه داد: ملخ صحرایی، با وارد کردن خسارت به بخش کشاورزی و باغداری چرخه تامین مواد غذایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل جلوگیری از هجوم آن ها و هم چنین کنترل شرایط موجود در مناطق جنوبی کشور که بیشتر درگیر این بحران هستند، حائز اهمیت است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اعتبار ، مبارزه ، ملخ ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین