کد خبر: ۲۲۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
سخنگوی گمرک ایران از ترخیص ۱۰۶ هزارتن برنج از ابتدای سال خبر داد.
ناطقان: سید روح اله لطیفی، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا به امروز بیش از ۱۰۶ هزار تن برنج خارجی از گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

سخنگوی گمرک ایران اظهارداشت: علاوه بر این ۱۰۶ هزار تن برنج که به صورت قطعی ترخیص شده است، ۱۱۴ هزار تن برنج به ارزش ۹۸ میلیون دلار نیز در گمرکات ازابتدای سال پروانه شده است و آماده ترخیص است.

وی افزود: برنج‌هایی که اظهارشدند در حال طی کردن رویه گمرکی برای ترخیص هستند و برای تسریع درترخیص این کالاها بر اساس دستورالعمل گمرک، با هماهنگی دستگا ه های مرتبط، به صورت درصدی ترخیص می‌شوند.

لطیفی گفت: کشورهای طرف معامله برای واردات برنج‌های موجود، هند، پاکستان، تایلند، ترکیه و امارات بودند که تجار پس از انتقال برنج به کشور، مراحل قانونی ترخیص را در گمرکات چابهار، زاهدان، شهید رجایی، قشم، بندر امام (ره)، بوشهر و مشهد دنبال می‌کنند.
منبع: مهر
برچسب ها: ترخیص ، برنج ، گمرک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین