کد خبر: ۲۳۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: جاده چالوس فردا یک‌طرفه می‌شود.
ناطقان: سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به منظور تأمین نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود، گفت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۶ فردا (جمعه) بیست و ششم اردیبهشت ماه تا پایان زمان ترافیک که از سوی پلیس راه اعلام می‌شود، از دو راهی شهرستانک در جاده کرج- چالوس محل تلاقی آزاد راه تهران - شمال و محور کرج - چالوس ممنوع است.

وی اضافه کرد: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع خودرو از ساعت ۱۸ فردا (جمعه) بیست و ششم اردیبهشت ماه تا پایان زمان ترافیک از مرزن آباد مسیر شمال به جنوب تا دو راهی شهرستانک در استان البرز ابتدای آزاد راه تهران - شمال، به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت که از ساعت ۱۲ روز گذشته اعمال شده است، گفت: این محدودیت تا ساعت شش صبح روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سرهنگ گودرزی همچنین گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور کرج - چالوس ممنوع است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین