کد خبر: ۲۳۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
یگان‌هایی از ارتش‌ سوریه در جریان عملیات تامین امنیت مناطق آزاد شده از تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب، مقادیری سلاح و مهمات به جا مانده از تروریست‌ها را کشف کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، یک منبع میدانی در حومه جنوبی ادلب اعلام کرد: یگان‌هایی از ارتش سوریه، در جریان ادامه عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از تروریست‌ها در حومه جنوبی ادلب، مخفیگاه‌ متعلق به تروریست‌ها را کشف کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این مخفیگاه‌ شامل موشک‌ها، خمپاره‌ها، خودروهای (بی ام بی)، موشک‌های از نوع گراد، موشک (آر پی جی)، بمب‌های مختلف دست‌ساز و بقایای یک پهپاد ساخت ترکیه است.

این منبع همچنین اعلام کرد: یگان‌های ارتش سوریه به انجام عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از تروریست‌ها در حومه ادلب از بقایای گروهک‌های تروریستی به منظور تامین امنیت بازگشت اهالی‌ به مناطقشان، ادامه می‌دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین