کد خبر: ۲۳۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بندر دیر این استان برای دومین روز متوالی دمای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.
ناطقان: پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهر برازجان ۴۹، اهرم و خورموج ۴۸ و دیلم، کنگان و عسلویه نیز به ترتیب ۴۷، ۴۶ و ۴۵ درجه بود.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که طی امروز وزش بادهای شمال غربی به نسبت شدید روی خلیج فارس و سواحل استان ادامه دارد و از فردا با کاهش سرعت جریانات شمالی در شمال خلیج فارس، بتدریج از ارتفاع موج دریا در این نواحی کاسته می‌شود.

مساعدی ادامه داد: با این وجود در سواحل مرکزی و جنوبی دریا همچنان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی شدهاست.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و روی دریا ۱۶ تا ۴۴ طی امروز گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ارتفاع موج ۹۰ تا ۱۸۰ طی امروز گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و ظهر فردا به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شدهاست.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ساعت ۰۴: ۰۲، مد اول دریا ۰۸:۴۹، جزر دوم ۱۶:۳۵ مد دوم ۲۲:۳۳ خواهد بود.
برچسب ها: بندر دیر ، بوشهر ، دما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین