کد خبر: ۲۳۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: بازار خودرو همچون روزهای گذشته آرام است و شاهد کاهش قیمت ها در بازار هستیم.
ناطقان: سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره آخرین وضع بازار خودرو اظهار کرد: با توجه به اینکه چند روز تعطیلی را پشت سر گذاشته ایم شاهد کاهش تقاضا در بازار هستیم. بازار خودرو آرام است و  قیمت ها روند نزولی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به علت کاهش قیمت ها  و افت داد و ستدها در بازار، بیان کرد: امروز زمان قرعه کشی خودرو بود و بسیاری از افراد منتظر این قرعه کشی بودند که این موضوع می تواند عاملی در کاهش داد و ستدها باشد. علاوه بر این  امروز اول هفته بود و بسیاری افراد از فردا به بعد سری به بازار خواهند زد و این موضوع می تواند باعث افزایش داد و ستدها شود.

موتمنی در تشریح کرد: با توجه به اینکه خریداری در بازار وجود ندارد شاهد کاهش قیمت ها هستیم. اگر همین رویه ادامه داشته باشد و خودروسازان به موقع خودروها را تحویل مشتریان دهند شاهد ادامه روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود و اثر نام نویسی خودرو بیشتر تاثیر خود را بر جای خواهد گذاشت.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو گفت: امروز در بازار حدود قیمتی پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۱۸ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۷۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۱، ۶۶ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۱۱ میلیون تومان، سمند ۱۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس ۱۹۲ میلیون تومان و دنا ۱۶۷ میلیون تومان بود.

به گفته این مقام مسئول، اگر سیاست ها و برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت به درستی اجرا شود در آینده نزدیک شاهد کاهش بیشتر قیمت خودرو خواهیم بود. سیاست وزارت صمت این است که فاصله قیمت خودرو بین بازار و کارخانه به کمترین میزان خود برسد و تقاضا هم برای ثبت نام فروکش کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین