کد خبر: ۲۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
مانی پاکیائو بعد از مبارزات مختلف و متعدد یک رقابت کاملا متفاوت را قصد دارد تجربه کند.
ناطقان: به نقل از راشاتودی، مانی پاکیائو ۴۱ ساله با حوزه سیاسی بیگانه نیست زیرا برای اولین بار بیش از یک دهه قبل در مجلس نمایندگان این کشور انتخاب شد و در سال ۲۰۱۶ با کسب ۱۶ میلیون رای خیره کننده به مجلس سنای فیلیپین پیوست.

این ستاره مشهور که در وطن خود یک ستاره است به دنبال این است که با راه اندازی کارزاری برای ریاست جمهوری فیلیپین، در مرحله بعدی انتخابات در سال ۲۰۲۲، آرمان سیاسی خود را گسترده‌تر کند و از مجلس به ریاست جمهوری برسد.

پاکیائو درباره این موضوع گفت: همیشه به این فکر کردم که بتوانم رئیس جمهور کشورم شوم و خیلی تلاش کردم و فکر می‌کنم در این سال‌ها به جایگاهی رسیدم که برای این مهم اقدام کنم.

این مبارز کهنه کار که آخرین بار در ژوئیه سال ۲۰۱۹ به رقابت پرداخت و عنوان قهرمانی WBA را از کیت تورمن کسب کرد، در صورت موفقیت، موفق به جانشینی رئیس جمهور جنجالی رودریگو دوترته خواهد شد؛ چهره‌ای که به دلیل مختلف در کشور محکوم شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین