کد خبر: ۲۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
نتایج یکی از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد جوانان (۱۸ تا ۲۹ سال) خود را اندکی بیشتر از سایر گروه‌های سنی در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانند.
ناطقان: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک نظرسنجی از عموم شهروندان شهر تهران، پرسیده است «تا چه اندازه خود را در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانید؟» نتایج نشان می‌دهد، ۹۰.۶ درصد از پاسخگویان به مقدار کم، ۵.۸ درصد تا حدودی و ۲.۱ درصد به مقدار زیاد خود را در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می دانند. ۱.۵ درصد هم به این سوال پاسخ ندادند.

 نتایج به تفکیک گروه‌ها نشان می‌دهد، جوانان (۱۸ تا ۲۹ سال) خود را اندکی بیشتر از سایر گروه‌های سنی در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانند.

بر اساس اعلام ایسپا، نظرسنجی با جامعه آماری شهروندان بالای ۱۸ سال ساکن در شهر تهران، اندازه نمونه ۱۰۳۳ و به شیوه مصاحبه تلفنی در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ توسط ایسپا به صورت خویش فرمایی اجرا شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین