کد خبر: ۲۳۵۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
"باقری بنابی" در گفتگو با ناطقان:
این نماینده مجلس با یادآوری خانه نشینی 11روزه رئیس جمهور سابق گفت: وقتی غرور وجود انسان را بگیرد و فردی خود را بعنوان نقطه پرگار دنیا می بیند، کار را به جایی می رساند که در برابر ولی و رهبرش که هیچ، حتی در برابر خدایش هم طغیان می کند.
ناطقان:  حجت الاسلام باقری بنابی (عضو فراکسیون روحانیون مجلس) در گفتگو با ناطقان، ضمن اشاره به اعلام موجودیت "جبهه یکتا" و عرض اندام یاران احمدی نژاد در عرصه سیاسی گفت: برای بنده بسیار جای تعجب است در شرایطی که معاون اول دولت قبل هم اکنون در حال گذراندن محکومیتش در زندان است و در روزهای اخیر معاون اجرایی احمدی نژاد هم دستگیر شده، چطور یاران ایشان به خود اجازه ابراز وجود می دهند؟

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در دنیا بدلیل وجود ساختار حزبی، اگر فردی از یک جریان فکری توسط سیستم قضائی آن کشور دستگیر و یا محاکمه شود، برای اعضای آن حزب یک رسوایی بزرگ محسوب می شود، اما در کشور ما بدلیل فقدان سیستم حزبی چنین مسئله ای صادق نیست و آقایان به خودشان اجازه می دهند که تازه تشکیلات سیاسی به راه بی اندازند.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب های بلندمدت تفکر احمدی نژاد برای کشور گفت: من به شخصه با رئیس جمهور سابق بحثی ندارم، اما معتقدم تفکر احمدی نژادی همچون یک سرطان بدخیم وارد عرصه سیاسی شده و هر روز از یک جا خودش را نشان می دهد.

باقری بنابی با یادآوری خانه نشینی 11روزه رئیس جمهور سابق گفت: وقتی غرور وجود انسان را بگیرد و فردی خود را بعنوان نقطه پرگار دنیا ببیند، کار به جایی می رسد که در برابر ولی و رهبرش که هیچ، حتی در برابر خدایش هم طغیان می کند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه جبهه یکتا، نسخه دیگری از جبهه پایداری است گفت: آقایان پایداری گاهی برای آبروداری مخالفتی هرچند جزئی با احمدی نژاد می کردند، اما این حضراتی که تحت عنوان جبهه یکتا اعلام وجود کرده اند، اکثرشان هیچ موضعی در برابر احمدی نژاد نداشته و مرید رئیس جمهور سابق هستند.

این مدرس حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انتخابات آتی از جهات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: امیدواریم شورای نگهبان با توجهی ویژه، فعالیت های جریانات خاص و انحرافی را رصد کرده و به وظیفه قانونی اش عمل کند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بنابچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
0
با سلام؛ به نماینده محترم برسانید که اون سرطان بدخیم هاش............... و دوستداران او شاخه های سرطانند که افکار امام رحمه الله علیه را تحریف می کنند.
غرور در رئیس جمهور فعال و فداکار دولت نهم و دهم جای ندارد.
اونایی که گفته اید همه نظر شخصی خودتون است و هیچ اعتباری در جامعه ندارد.
و بنده و امثال بنده و هر کس که مرید احمدی نژاد است به شما ربطی ندارد.
چنانکه شما مرید هاشمی هستید.
ناطقان محترم خواهشاً این کامنت را سانسور نکنید و اگر هم بکنید خود دانید ولی حتماً به آقای ......................بگید لااقل این کامنت را به اطلاع نماینده بناب برساند.
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
0
این آقای نماینده کینه عجیبی از دکتر احمدی نژاد داره
تا حالا چندین مصاحبه علیهش داشته
علت؟
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
سلام
یه مثلی در ترکی هست که به فارسی میشه " موش نشده ته چوال سوراخ می کنی"! آقا ما قصد همدلی و همزبانی داشتیم با شیخ رضا بافری حفظ الله. نکنین اینکارا رو. با پاک کردن صورت مسئله هیچی نه عوض میشه و نه درست. بذارین نکته نظرات انعکاس پیدا کنه. هرچند ممکنه بگین در انتشار برخی نظرات محظوراتو معذوراتی دارین ولی فکر کنم مطلبی که از سر دلسوزی نوشته شد مشکلی به لحظار نشر و براتون ایجاد می کرد مگر خود تمایلی به باب شدن چنین مباحثی نداشته باشین
به هرحال جای گله بر ما باقیست.
حداقل عنایت فرمورده به ملاحظه جناب شیخ می رساندید.
عزت پرفروغ
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
0
این یک واقعیته از این نماینده واقع بین و جسور به نوبه خودم تشکر می کنم
ساقی
|
Romania
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
دوستان با توجه به اخباری که هر روز از فسادها و اشتباهات دولت پاک دستان میاد باز هم طرف دار احمدی نژاد ند!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین