کد خبر: ۲۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
نوبخت گفت: برنامه داریم تا نیمه اول سال تمام بدهی پاداش بازنشستگان را پرداخت کنیم.
ناطقان: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در ارتباط زنده فضای مجازی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت:جلساتی با حضور کانون‌های بازنشستگان برگزار کردیم. ۴ گروه تشکیل شده و مصوبه‌ای مبنی بر اینکه بازنشستگان بتوانند از تمام مزایای شاغلین استفاده کنند و بیمه از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کند تصویب شد.

وی گفت: همه بر این باور هستیم که حقوق بازنشستگان کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد و به این نتیجه رسیدیم که برای این قشر از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

نوبخت بیان کرد:در حال حاضر کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که حداقل ۲ بند از امتیازات فصل دهم برای بازنشستگان اجرا کنیم که این دو بند در مورد حق عائله مندی و حق اولاد می‌شود. بنا شد از اول فروردین ماه حق عائله مندی و اولاد بازنشستگان مانند شاغلان اجرا شود و این مصوبه را به صندوق‌های بازنشستگی اعلام کردیم تا ۵۰ درصد افزایش را روی حقوق بازنشستگان اعمال کنند.

وی گفت: در رابطه با پاداش بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه به تمام دستگاه‌ها ابلاغ کرد تا اموال مازاد خود را بفروشند و بدهی‌های بازنشستگان را که در قالب پاداش است پرداخت کنند البته برخی از دستگاه‌ها اعلام کردند که اموالی ندارند.

نوبخت بیان کرد: برنامه داریم تا نیمه اول سال تمام بدهی پاداش بازنشستگان را پرداخت کنیم و این حرف که برخی از دستگاه‌ها می‌گویند اموالی نداریم تا پاداش بازنشستگان را پرداخت کنند درست و منطقی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین