کد خبر: ۲۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
وزیر نفت:
بیژن نامدار زنگنه گفت: برخی اینگونه عنوان کردند که ما بنزین خیراتی به ونزوئلا دادیم در حالیکه ما بنزین را به قیمت روز به آن‌ها فروختیم و برای دریافت پول هم ضمانت کافی داشتیم اکنون بخشی از پول حاصل از صادرات بنزین به ونزوئلا را دریافت کردیم و این پول به داخل کشور منتقل شده است.
ناطقان: بیژن نامدار زنگنه در واکنش به اقدام آمریکا در تحریم ۵ ناخدای نفتکش‌های اعزامی ایران به ونزوئلا، اظهار داشت: این اقدام مقامات کاخ سفید برای ما غیرمنتظره نبود بعد از اینکه ناخداهای نفتکش‌های ایرانی حاضر نشدند از آمریکایی‌ها پول دریافت کنند و تهدید آن‌ها هم نتیجه نداد آمریکایی‌ها مجبور شدند آن‌ها را تحریم کنند.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره برنامه بعدی این وزارتخانه برای صادرات بنزین به ونزوئلا، گفت: ما با ونزوئلا یک همکاری تجاری داریم و باید ببینیم مذاکراتمان چگونه پیش می‌رود.

زنگنه اضافه کرد: برخی اینگونه عنوان کردند که ما بنزین خیراتی به ونزوئلا دادیم در حالیکه ما بنزین را به قیمت روز به آن‌ها فروختیم و برای دریافت پول هم ضمانت کافی داشتیم.

وزیر نفت گفت: اکنون بخشی از پول حاصل از صادرات بنزین به ونزوئلا را دریافت کردیم و این پول به داخل کشور منتقل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین