کد خبر: ۲۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
کارشناس هواشناسی گفت: فردا در برخی نقاط کشور بارش باران ‌همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
ناطقان: کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی امروز و فردا در سواحل دریای خزر، اردبیل بخش‌هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در پاره‌ای از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان شمالی انتظار رگبار باران را خواهیم داشت که با وزش باد همراه است.

رفیعی ادامه داد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی کماکان رگبار پراکنده انتظار می‌رود و برای ارتفاعات استان مازندران و سمنان بارش پراکنده خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی پنج روز آینده، در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار موقتی باران همراه با رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.



وی از کاهش دما در استان‌های شمالی خبر داد و گفت: روز دوشنبه در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی کاهش دما ۴ تا ۷ درجه رخ خواهد داد، ضمن آنکه در استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از شمال سیستان و بلوچستان و سه شنبه استان‌های واقع در سواحل خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش محسوس دما بین ۴ تا ۸ درجه سیلسیوس را تا آخر این هفته تجربه خواهند کرد.

رفیعی از وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی روز‌های آتی در استان‌های سمنان، یزد، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و همچنین نیمه شرقی کشور وزش باد پیش بینی می‌شود که در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.
دمای پایتخت افزایش می‌یابد

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران صاف و در بعدازظهر همراه با وزش باد است.

رفیعی در پایان حداکثر دمای امروز تهران را ۳۱ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: کمینه دمای روز دوشنبه ۲۰ درجه سانتی گراد است، ضمن آنکه از پایان هفته دمای پایتخت افزایش خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین