کد خبر: ۲۳۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
در حالی که بهای یورو امروز (چهارشنبه) با افزایش قیمت مواجه نبود، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه با روز معاملاتی گذشته افزایش ۳۵۰ تومانی داشت.
ناطقان: نرخ خرید هر دلار در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان به ثبت رسید و قیمت فروش دلار نیز دوباره به کانال ۲۲ هزار تومان وارد شد و مبلغ ۲۲ هزار و ۵۰ تومان بر روی تابلوی این صرافی ها خودنمایی کرد.

قیمت خرید و فروش یورو اما امروز برای دومین روز پیاپی تغییری نداشت و نرخ خرید هر یورو مانند دیروز ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ فروش آن  ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

در سامانه سنا هم بهای یورو روند کاهشی نشان داد و بهای فروش هر یورو در روز معاملاتی گذشته ۲۱ هزار ۴۷۴ تومان بود. اما در این سامانه میانگین بهای هر دلار روند افزایشی داشت و  هر دلار ۲۰ هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شده است.

این روند در سامانه نیما نیز حاکم بود و هر حواله فروش یورو با کاهش حدود ۳۰۰ تومانی به قیمت ۱۸ هزار و ۸۱۰ تومان فروخته شد و همچنین هر حواله فروش دلار هم با افزایشی اندک به نرخ ۱۶ هزار و ۸۶۸ تومان معامله شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: نرخ ، دلار ، ناطقان ، یورو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین