کد خبر: ۲۳۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء به مداخلات سفیر انگلیس در عراق واکنش نشان داد.
ناطقان: نصر الشمری، سخنگوی جنبش نجباء در پیامی توئیتری استفان هیکی، سفیر انگلیس در عراق را مخاطب قرار داد و نوشت: به کار خودت بپرداز و نماینده دیپلماتیک کشور عجوزه‌ات باش و در مسائلی که از قواره تو ـ و کسانی که تو را فرستاده‌اند ـ بزرگتر است، دخالت نکن!

الشمری در پیامی توئیتری از استفان هیکی که راجع‌ به حملات مقاومت علیه نیروهای اشغالگر موضع منفی اتخاذ کرده بود، پرسید: آیا عراق اجازه دارد در کشور تو ۲۰ پایگاه نظامی تأسیس کند و سفارتی داشته باشد که هزاران عراقی را در خود جای دهد؛ به‌علاوه ۱۵ هزار کارمند نظامی و غیرنظامی؟ و یا در مرکز لندن مانور نظامی انجام دهد؟

وی در ادامه خطاب به سفیر انگلیس نوشت: نیرنگ و دروغ را پایان بده، به کار خودت بپرداز و نماینده دیپلماتیک کشور عجوزه‌ات باش و در مسائلی که از قواره تو ـ و کسانی که تو را فرستاده‌اند ـ بزرگتر است، دخالت نکن!

پیشتر سفیر انگلیس در بغداد در گفتگویی تلویزیونی تصریح کرده بود: گام اساسی برای ساختن عراق قدرتمند این است که حمایت خارجی پایان یابد، هدف قرار دادن سفارت آمریکا نشانگر لزوم پایان دادن به حمایت خارجی از گروه‌های مسلح است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین