کد خبر: ۲۴۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل بانک ملی ایران از آغاز عرضه کارت اعتباری دیجیتالی این بانک با توثیق سهام عدالت در عید غدیر خم خبر داد و گفت: 6 میلیون نفر از هموطنان شبای بانک ملی ایران را برای انجام عملیات بانکی خود معرفی کرده اند که این افراد می توانند بدون نیاز به فروش سهام و در ازای توثیق آن، با دریافت کارت اعتباری دیجیتالی نیاز مالی خود را تامین کنند.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در نشست خبری نشان اعتباری که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، علی موسوی زاده معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سعید ستاری رییس اداره کل مدیرت و فروش اموال تملیکی و مازاد، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد و فردوس باقری مدیرعامل سککوک برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: رسانه رکن چهارم جامعه و چشم جوامع هستند و ما این زحمات را قدر می دانیم و یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه را گرامی می داریم.

‎وی با اشاره بر تحول دیجیتال صورت گرفته در بانک ملی ایران طی یکی دو سال اخیر افزود: با توجه به بالا بودن تعداد محصولات نوین بانک ملی ایران، هر ساله نمایشگاهی با عنوان رویداد ملی شو برگزار می شود که در ملی شو سال گذشته، نشان پرداخت برای نخستین بار مطرح شد.

‎حسین زاده با بیان اینکه فضای همکاری با این بانک برای استارت آپ ها، دانش بنیان ها و فین تک ها باز است، اظهار کرد: ما از جوانان خوش فکر کشور استقبال می کنیم. کما اینکه تیم پیام رسان بله از تعدادی از جوانان دانشگاهی شکل گرفت و بانک از آن حمایت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین