کد خبر: ۲۴۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در بارانداز ۳ هزار متری در منطقه میدان شوش خبر داد.
ناطقان: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در خصوص حادثه آتش‌سوزی در حوالی میدان شوش گفت: در ساعت ۱۰ و ۵۶ دقیقه صبح امروز وقوع یک آتش سوزی گسترده به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به همراه تانکر و خودروهای آبرسان به محل حادثه واقع در خیابان فداییان اسلام نرسیده به بلوار ابریشم اعزام شدند.

ملکی گفت: با حضور آتش‌نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه مشخص شد یک بار‌انداز ۳ هزار متری که محل نگهداری کالاهای مختلفی بوده است، طعمه حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: در انتهای این بارانداز یک سوله ۸۰۰ متری ناایمن وجود داشت که آتش از آن شروع شده و به طور کامل شعله‌ور شده بود و آتش در حال سرایت به سایر بخش‌ها بود.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی بلافاصله اقدامات خود را برای اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آن به سایر بخش‌ها آغاز کردند و همچنان تلاش برای خاموشی کامل و لکه‌گیری این آتش‌سوزی ادامه دارد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین