کد خبر: ۲۴۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
روزنامه ایندیپندنت بر اساس گزارش موسسات آماری انگلیس نوشت، با توجه به گواهی‌های فوت در این کشور، تاکنون ۵۶ هزار و ۴۰۰ نفر به علت همه گیری کووید-۱۹ جان باخته‌اند.
ناطقان: به نقل از ایندیپندنت، در حالی رسانه‌های انگلیس به نقل از مراکز آماری از جمله مرکز ملی آمار انگلیس شمار واقعی جان باختگان کرونا در این کشور را دست کم ۵۶ هزار و چهارصد نفر اعلام می‌کنند که وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس شمار جان باختگان از ویروس کرونا را در این کشور ۴۶ هزار و ۲۱۰ نفر اعلام کرده است که حدود ۱۰ هزار نفر کمتر از آماری است که مراکز آماری اعلام کرده اند.

هفته هاست که رسانه‌های انگلیس، بر اساس گزارش‌های مرکز ملی آمار انگلیس، شمار جان باختگان از ویروس کرونا را بسیار بیشتر از آمار دولتی اعلام کرده‌اند.

دولت انگلیس در هفته‌های اخیر، فعالانه تلاش می‌کند تا تعطیلی‌ها و محدودیت‌های ناشی از همه گیری کووید-۱۹ را برطرف کند و از همگان می‌خواهد بر سر کارهایشان حضور یابند.

به نوشته ایندیپندنت، صادق خان، شهردار لندن در نامه‌ای خطاب به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس از اینکه در طراحی راهبرد دولت این کشور در پیشگیری از موج دوم همه گیری ویروس کرونا از دولت‌های محلی و شهرداری‌ها نظر نخواسته است، انتقاد کرد.

در نامه شهردار لندن آمده است: اگر دولت به نظر مقامات محلی در شهر‌ها توجه نکند، اشتباه خود را تکرار خواهد کرد.

او نوشته است: ظاهرا در موج دوم همه گیری کووید-۱۹، قرار است از بزرگراه کمربندی لندن، موسوم به ام ۲۵ (M۲۵)، به منظور قرنطینه پایتخت استفاده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین