کد خبر: ۲۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
الیاس قالیباف پسر شهردار تهران با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
ناطقان:  من هرگز به نوشتن این متن راضی نبودم اما دیگر نیست کسی از دوستان و اطرافیانم که از من نخواسته باشد مطلبی بنویسم و یا توصیه نکرده باشد که سکوت جایز نیست. اما به همین عزیزان و دلسوزان هم عرض کردم، شما که خوب میدانید متن پیام سراسر کذب علیه من و خانواده‎ام با چه هدفی نوشته شده و نشر داده می‎شود. آخر من چه چیزی را باید بنویسم؟ چه چیزی را باید توضیح بدهم؟ بنویسم که دزد نیستم؟ بنویسم که آقا یا خانم محترم، میدانی رقم هشت هزار میلیارد تومان یعنی چه؟! بنویسم که هیچگاه تا کنون احضار و بازداشت نشده‎ام؟ بنویسم که فرار نکرده‎ام؟ بنویسم که لندن نیستم؟ بنویسم که جزیره نخریده‎ام؟ ! یا حتى همین عکس هم من نیستم؟!

کسانی که این شایعات را منتشر می‎کنند که با توضیح من از کرده خود پشیمان نمی‎شوند آنها ماموریتی فراتر از الیاس قالیباف دارند و امروز من هدف آنها هستم و فردا داستان چیز دیگری است چرا که خواب‎زده بیدار نمی‎شود . اما تنها یک عامل بنده را قانع کرد که حتی همین چند خط را بنویسم و آن هم ذهن حقیقت جوی هم وطنانی بود که نه از بودجه شهرداری خبر دارند نه از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرشان به زندگی خودشان گرم است و شبانه‎روز برای یک لقمه نان حلال تلاش می کنند و حالا به چنین پیامی هم بر می‎خورند، من به احترام آنها توضیح می‌دهم.

هم وطن عزیز! من الیاس قالیباف، دانشجوی رشته مدیریت فرهنگی هستم که در یک مجتمع آموزشی فعالیت می‌کنم. زندگی اعیانی ندارم. نه خارج از کشورم و نه زندان. نه دزدی کرده‎ام نه اختلاس. من یقین دارم که افراد بسیاری نادانسته این شایعه سراسر کذب را در گروه‎های مختلف منتشر کرده‎اند و امیدوارم این درخواست جسارت نباشد که از آنها تقاضا کنم که به همان میزان برای انتشار این متن توضیحی بنده نیز وقت و انرژی بگذارند. خدا همه ما را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین