کد خبر: ۲۴۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
وزیر نیرو فردا چهارشنبه ساعت ۱۴ از طریق فضای مجازی ضمن دیدار با مردم به مشکلات و سوال‌های آنان پاسخ خواهد داد.
ناطقان: به‌گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، ملاحظه‌های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا باعث شده تا در هفته دولت امسال، برنامه‌های دیدار مردمی مسوولان و مدیران اجرایی کشور به صورت مجازی برنامه‌ریزی و انجام شود.

بر این اساس، روابط عمومی وزارت نیرو در دو هفته اخیر طی یک فراخوان، از عموم مردم دعوت کرد با ارسال سوالات و مشکلات خود در زمینه آب و برق به صورت فایل ویدئویی، در رویداد مجازی دیدار با وزیر نیرو حضور یافته و پاسخ خود را از وزیر دریافت کنند.

به همین منظور، رضا اردکانیان، وزیر نیرو فردا چهارشنبه ۵ شهریورماه ساعت ۱۴ با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی آپارات به سوالات دریافت شده از سوی مردم به‌صورت آنلاین پاسخ خواهد داد.

از همه هم‌وطنان به‌ویژه کسانی که سوال خود را به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال کرده‌اند، دعوت می‌شود از طریق این لینک در این دیدار مجازی حضور یابند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین