کد خبر: ۲۴۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
پسر 14 ساله که در یک درگیری کودکانه نوجوان 16 ساله دیگر را به قتل رسانده بود به دست پلیس آگاهی ساوجبلاغ دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در پی وقوع قتل پسر 16 ساله در یک مراسم عروسی خانوادگی در منطقه شهرک ابریشم شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.



کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند در یک مراسم عروسی دو نوجوان 14 و 16ساله به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شده بودند که قاتل 14 ساله با وارد کردن ضربه چاقو به مقتول، او را به قتل رسانده و در محل نامعلومی مخفی شده است.


وی افزود: در ادامه کارآگاهان با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی روستاهای اطراف شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر درگیری و قتل بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل پسر 16ساله اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار نوجوانان و کنترل و هدایت هیجانات آنها به مسیرهای درست در این سنین، می‌تواند عاملی برای پیشگیری از حوادث تلخ این چنین باشد
برچسب ها: جنایت ، عروسی ، ناطقان ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین