کد خبر: ۲۴۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
معاون وزیر نیرو در بخش برق و انرژی گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو با هدف توسعه بیش از پیش صنعت در غرب کشور و صادرات برق به عراق احداث شده است.
ناطقان: همایون حائری امروز در آئین افتتاح واحد دوم بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو، اظهار داشت: واحد دوم بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در استان کرمانشاه به ظرفیت 307 مگاوات است که نهمین نیروگاه واحد حرارتی کشور به‌شمار می‌رود.

وی گفت: نیروگاه دالاهو که با استفاده از واحدهای جدید با راندمان بالا احداث شده است که از مزایای آن می‌توان به امکان توسعه بیش از پیش صنعت در غرب کشور و صادرات برق به عراق اشاره داشت.

معاون وزیر نیرو در بخش برق و انرژی تاکید کرد: این نیروگاه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مقدمات اشتغال یک‌هزار و ۱۵۰ نفر را فراهم کرده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین