کد خبر: ۲۴۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
معادن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان این که بیش از ۱۵ میلیون خودرو در ۵ روز گذشته در استان تهران تردد داشتند، اظهار کرد: بیش از ۱ میلیون و ۷۳۵ خودرو در تعطیلات از استان تهران خارج شدند.
ناطقان: عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران دقایقی پیش اظهار کرد: متاسفانه بر خلاف تأکید ستاد ملی کرونا که تأکید زیاد بر نرفتن به سفر داشت، اما طبق ثبت دوربین‌ها در ایام تعطیلات، یک میلیون و ۷۳۵ هزار و ۴۶۸ خودرو از استان تهران خارج شدند.

وی با بیان اینکه در طول پنج روز گذشته بیش از ۱۵ میلیون تردد خودروها در استان تهران ثبت شده است که بیشترین تردد مربوط به تاسوعا و عاشورا بود، گفت: علاوه‌ بر خروج خودروها، یک میلیون و ۶۲۶ هزار و ۷۴۳ خودرو وارد استان تهران شدند که آمار بی سابقه ای است.

مصدقی ادامه داد: با توجه به بحث دور کاری کارکنان، همچنان تردد ها در محور ها وجود دارد و متأسفانه هم چنان مسافرت ها ادامه دارد.

مشکل ترافیک در پل جاجرود مغازه های کنار پل است

معادن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به ترافیک در محور قدیم تهران- پردیس، مخصوصاً پل جاجرود، اشاره و تصریح کرد: در تعطیلات حجم ترافیک در محور قدیم تهران- پردیس به خصوص پل جاجرود بسیار سنگین می شود

وی افزود: از لحاظ مهندسی اندازه پل جاجرود با تمامی مسیر هیچ فرقی ندارد اما وجود مغازه های کنار پل دلیل عمده ترافیک در پل جاجرود است.
مصدقی بیان کرد: اقدام های از قبیل نصب نیوجرسی و جدا سازی پل با قسمت های تجاری انجام شده است اما به طور کلی می بایست پل تعریض و مغازه ها عقب نشینی کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: اگر اعتبارات ملی تأمین شود می توان اقدام های موثری در خصوص رفع ترافیک در پل جاجرود انجام شد که مستلزم اعتبار و مطالعات و همچنین طرح های اولیه است.

مصدقی به دیگر مشکلی مردمی که در فارس من در خصوص وجود چاله های عمیق از اتوبان تهران- ساوه به اتوبان تهران- قم اشاره و عنوان کرد: تا کنون چنین گزارشی ارسال نشده است و هیچ مشکلی در اتوبان تهران- قم نداریم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین