کد خبر: ۲۴۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۹۸ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان گلستان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند که سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را دارند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند با همکاری پلیس استان گلستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور شاهرود - آزادشهر خودرو‌های قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی یکی از این خودرو‌ها یک تن و ۹۸ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فرشید با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین نیز به عنوان راه پاک کن شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضايی معرفی و روانه زندان شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین