کد خبر: ۲۴۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
سردار سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه، آمریکا از درون پوسیده و در بیرون منزوی شده است، گفت: ملت عزیز ایران هیچ نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر کشیده و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.
ناطقان:  سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: دشمنان ما زمان جنگ بسیار قوی بودند و ما هنوز قوی نشده نبودیم و توانستیم موازنه جنگ را معکوس کنیم و نتیجه جنگ عکس موازنه اتفاق افتاد و این نتیجه یک رکورد بسیار شگفت‌انگیز است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تهدیدات اخیر سران آمریکا افزود: آمریکا نمادهایش را از دست داده است و حتی مردم آمریکا اکنون مرگ بر آمریکا می‌گویند. حتی مردم مجسمه‌های نمادین را در آمریکا به زیر می‌کشند و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.

سلامی با بیان اینکه، آمریکا از درون پوسیده و در بیرون منزوی شده است، تصریح کرد: ‌ملت ایران، عزیز هستند و نگران نباشند و با آرامش زندگی کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین