کد خبر: ۲۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زاهدان شد.
ناطقان: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زاهدان شد.

گفتنی است، محمدباقر قالیباف صبح دیروز از طریق فرودگاه کنارک وارد استان سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران استان و بزرگان طوایف و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در ادامه این سفر دیروز به شهرستان‌های چابهار، سراوان و ایرانشهر سفر کرد و به صورت چهره به چهره با مردم گفتگو کرد و در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

قالیباف امروز در ادامه سفر خود جلسات متعددی در منطقه سیستان و همچنین شهرستان خاش داشت تا از حضور رئیس مجلس در سیستان و بلوچستان حداکثر بهره لازم در راستای حل مشکلات استان و شکوفایی استعدادها برده شود.
منبع: مهر
برچسب ها: رئیس مجلس ، زاهدان ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین