کد خبر: ۲۵۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مردمی کردن امدادرسانی در حوزه امداد «محسنین» صورت گرفته است، گفت: امروز مردم در طرح اکرام می‌توانند از طریق سایت، یک فرد یتیم را انتخاب و به او کمک‌رسانی کنند.
ناطقان: سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم افتتاح ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد ما در حرکت‌های مومنانه مردمی کردن امداد است، اظهار داشت: مردمی کردن امدادرسانی در حوزه امداد محسنین صورت گرفته است و امروز مردم در طرح اکرام می‌توانند از طریق سایت، یک فرد یتیم را انتخاب و به او کمک‌رسانی کنند.

وی راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محلات‌محوری، مسجد محوری، صنفی و مراکز تخصصی تقسیم‌بندی می‌شوند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: در حوزه نیکوکاری مسجد محوری کارهای خوبی صورت گرفته و مراکز نیکوکاری مسجد را به جایگاه اصلی خود بازگرداندند.

بختیاری در خصوص حوزه صنفی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری صنفی در شرایط کرونایی می‌تواند با کمک به مشاغلی که دچار مشکل شدند از ورشکستگی آن‌ها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در سطح‌بندی مراکز نیکوکاری در حوزه تخصصی قرار دارند، گفت: امروز در حوزه کمک و پایداری مشاغل نیازمند پشتوانه علمی هستیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۸۰ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: امروز شش هزار نخبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین