کد خبر: ۲۵۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
پس از آنکه استیو بنن در پادکستی به ترامپ توصیه کرد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، دکتر فائوچی و رئیس اف بی آی، را گردن بزند، توییتر حساب کاربری اور ا تعلیق کرد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، توئیتر اعلام کرد: حساب کاربری استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بابت نقض سیاست‌های این رسانه اجتماعی و سایر موارد سوءاستفاده آنلاین یا ارعاب و مطالب انزجاری تعلیق شده است.

اظهارات خشن بنن در پادکست "اتاق جنگ" وی در یوتیوب روز پنجشنبه در حالی مطرح شد که هنوز رئیس جمهوری بعدی آمریکا مشخص نشده و شمارش آرا ادامه دارد.

اظهارات وی درباره این پزشک پس از آن منتشر شد که بنن پیشنهاد اخراج وی و همچنین کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی را مطرح کرده بود. او گفته بود ترامپ باید سر این افراد را از تن جدا کرده و بر فراز کاخ سفید بگذارد.

استیو بنن گفت: دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ با اخراج کریستوفر رای و البته فائوچی آغاز می‌شود. اما رئیس جمهوری مردی خوب و مهربان است.

این اظهارات خشم گسترده کاربران این رسانه اجتماعی را در پی داشت و برخی از آنها خواستار توجه به این مساله شدند که بنن پس از متهم شدن به تقلب در جمع آوری کمک‌های مالی در کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶ ترامپ اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

یوتیوب به هیل گفت که ویدئوی بنن حذف شده و حساب کاربری وی نیز یک هشدار دریافت کرده چون این کمپانی پیش از حذف حساب کاربری، سه بار هشدار برای کاربر می‌فرستد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: توصیه ، بنن ، ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین