کد خبر: ۲۵۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
رئیس جمهوری تونس روز سه‌شنبه هفته آینده در سفری رسمی به دوحه می‌رود.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، قیس سعید، رئیس جمهوری تونس روز سه‌شنبه هفته آینده در سفری رسمی و بنا بر دعوت تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر عازم دوحه می‌شود.

این نخستین سفر قیس سعید به قطر از زمان انتصاب وی به عنوان رئیس جمهوری تونس در ماه اکتبر سال گذشته میلادی به شمار می‌آید.

در همین راستا، سامی السعیدی، سفیر تونس در دوحه خاطرنشان کرد، هنوز به طور رسمی هیچ‌گونه اعلامیه‌ای در خصوص این سفر و ساز و کار آن اعلام نشده است، در صورت اعلام رسمی ساز و کار و موضوعات مورد بحث اعلام خواهد شد.

پیشتر، ماهر المذیوب، عضو مجلس نمایندگان مردم در صفحه کاربری خود در فیسبوک، نوشت که سفر قیس سعید به دوحه در چارچوب تقویت روابط تونس و قطر انجام می‌شود.

در همین راستا، امیر قطر در جریان سفرش به تونس در ماه فوریه سال جاری میلادی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک تصریح کرد، روابط دوجانبه میان قطر و تونس به منزله الگویی برای روابط بین کشورها است. دو طرف مذاکراتی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، امنیت و دفاع داشتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین