کد خبر: ۲۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از شناسایی انبار دپوی شکر و برنج در باقرشهر توسط پایگاه جنوب این پلیس خبرداد.
ناطقان: سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" گفت: طی بازدید کارگروه بازرسی از انبار‌ها و سرد خانه‌های شهرستان ری متشکل از معاون محترم دادستان، ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، نماینده فرماندار شهرستان ری، از انبار سلام واقع در باقرشهر، مقدار ۶۳۹ تن شکر ایرانی و یک هزار تن و ۳۹۲ کیلوگرم برنج خارجی محصول کشور‌های هند و پاکستان به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیارد ریال به ظن احتکار کشف و محل پلمپ و توقیف شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به شعبه ۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری، از مالکان دعوت و تحقیق به عمل آمد که آن‌ها اعلام داشتند میزان موجودی کالا‌های فوق به بازرسی اداره صمت شهرستان ری اعلام شده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی تصریح کرد: باتوجه به نیاز مردم و جامعه به مواد خوراکی موصوف و حجم بالای کالا‌های دپو شده در انبار به علت عدم عرضه در سطح جامعه و فروشگاه ها، پرونده تحت نظارت و ارشادات بازپرس محترم در حال پیگیری و رسیدگی می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین