کد خبر: ۲۵۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
مسئول مرکز مدیریت راه های کشور گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، شاهد کاهش ۳۴ درصدی تردد خودروها هستیم.
ناطقان: ایمان محرابی‌نیا مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه هم اکنون در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال ترددهای روانی گزارش شده است، گفت: خوشبختانه همکاری مردم در این ایام برای ترددهای غیرضروری بسیار خوب بوده است و پلیس راهور هم از تردد پلاک‌های غیر بومی در شهرهای قرمز جلوگیری می‌کند.

او ادامه داد: از لحاظ جوی هم در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم و هم اکنون در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین -رشت مداخلات جوی گزارش نشده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: در برخی از محورها از جمله اردبیل، البرز، تهران، مازندران، سمنان و گلستان هم بارش برف و باران گزارش شده است.

محرابی نیا یادآور شد: محور گناوه به بوشهر مسیر رفت و برگشت مسدود است و مسافران باید از مسیر جایگزین از جمله بزرگراه گناوه-برازجان و بوشهر ترددهای خود را انجام دهند.

او درباره آخرین میزان ترددها هم گفت: میزان تردد در روز یکشنبه نسبت به روز شنبه نیم درصد افزایش داشته و اوج ترددها هم در بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه محدودیت‌های تردد بین شهری از روز شنبه اول آذر ماه آغاز شده است، افزود: مجموع ترددها در روز شنبه و یکشنبه نسبت به شنبه و  یکشنبه هفته گذشته، ۳۴ درصد کاهش داشته است.

براساس این گزارش با توجه به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت که محدودیت تردد برای پلاک‎های غیر بومی در نظر بگیرد. بنابراین از شنبه (اول آذرماه) محدودیت تردد از جمله خروج از شهرهای مبدا و ورود به شهرها برای پلاک‌های غیر بومی در نظر گرفته شده است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته و طبق اعلام مسئولان همچنان با وجود چنین محدودیت‌هایی در برخی از محورها شاهد تردد پلاک‌های غیر بومی هستیم که قصد خروج و یا ورود به شهرها را دارند که در همین خصوص پلیس راهور جریمه نقدی تا یک میلیون تومانی در نظر گرفته است.

گفتنی است، برای قطع زنجیره کرونا باید مردم و مسافران از تردد و انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تمام محورها شاهد کاهش تردد هستیم و در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۵۶ هزار وسیله تذکر داده شده و ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه هم برگشت خورده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین