کد خبر: ۲۵۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
شبکه تلویزیونی الجزیره از وقوع انفجار در یک نفتکش یونانی در نزدیکی یکی از بنادر عربستان خبر داد.
ناطقان: شبکه تلویزیونی الجزیره هم اکنون با انتشار خبری فوری از وقوع انفجار در یک نفتکش یونانی در نزدیکی یکی از بنادر عربستان خبر داد.


بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، این انفجار موجب آسیب رسیدن به نفت‌کش یونانی در سواحل عربستان سعودی در دریای سرخ در نزدیکی مرز با یمن شده است.

گزارش یک شرکت امنیتی خصوصی در این خصوص حاکیست؛ نفت‌کش مذکور تحت مالکیت یونان با نام «اِم‌تی آگرای» (MT Agrari) و با پرچم مالت در حرکت بود که در نزدیکی ساحل «شقیق» (Shuqaiq) با یک مین برخورد کرد.

در حالیکه شرکت امنیتی انگلیسی «امبری» (Ambrey) برخورد این نفت‌کش با مین را علت انفجار می داند؛ مدیریت نفت‌کش مذکور دلیل حادثه را یک منبع ناشناس اعلام کرده است.

گزارش شرکت امنیتی انگلیسی «امبری» دراین باره حاکیست، این نفت‌کش از روتردام در هلند بارگیری شده و محموله خود را در نیروگاه برق حرارتی «شقیق» تخلیه کرده بود.

تا کنون اطلاعات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین