کد خبر: ۲۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
رئیس جمهور:
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان از سوی تروریستهای گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و به موقع پاسخ خواهیم داد.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در  در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، افزود: ملت ایران هوشمندتر و حکیم‌تر از آنند که در دام توطئه صهیونیست‌ها بیفتند. آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند. بدانند ما دست آنها را از پیش خواندیم و آنها موفق نخواهند شد به اهداف خبیثانه خودشان دست پیدا کنند.



این حادثه تروریستی ناشی از عجز دشمنان در برابر توانمندی های ملت ایران است


رییس جمهوری افزود: هم رژیم صهیونیستی و هم آنها که ضد ایران هستند، بدانند مسیر توسعه کشور و مسیر تحقیقات کشور با سرعت ادامه خواهد یافت و با از دست رفتن شهید فخری‌زاده، فخری زاده های فراوان کمر همت خواهند بست و در این صحنه وجود او که الان در جمع ما نیست جبران خواهند کرد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین