کد خبر: ۲۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آماده باش و امدادرسانی بیش از ۲۲۰ دستگاه آمبولانس در مناطق درگیر سیلاب خبر داد.
ناطقان: مجتبی خالدی در خصوص آخرین اقدامات سازمان اورژانس کشور در مناطق درگیر سیلاب کشور اظهار کرد: در روز های گذشته با توجه به بارش های اتفاق افتاده درگیر سیل شدیم.

وی ادامه داد: بیش از ۲۲۰ دستگاه آمبولانس در مناطقی که درگیر سیلاب هستند در آماده باش به سر می برند. با توجه به گزارش سازمان هواشناسی آماده باش در کلیه پایگاه های اورژانس با توجه به بارش ها در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، گیلان و یزد داده شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: اقداماتی که لازم بود به جهت انجام اقدامات فوریت های پزشکی برای همه هموطنان در این  مناطق، حتی مراکز درمانی و بهداشتی در آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: تا به این لحظه ۱۸۷ نفر از افرادی که دچار بیماری بودند یا خانم های باردار بودند و در محاصره سیلاب بودند توسط اورژانس نجات داده شدند. سه نفر مصدوم شدند و ۹ نفر بر اثر سیلاب جان خود را از دست دادند. از تعداد کل جانباختگان شش نفر در استان هرمزگان، دو نفر در بوشهر و یک نفر در استان گیلان حضور داشتند.

به گفته وی تا این لحظه در مرکز هدایت و عملیات وزارت بهداشت پایش و رصد تمام این مناطق در دستور کار قرار دارد و امبولانس های اورژانس در حالت آماده باش هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین