کد خبر: ۲۵۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
خبر اعدام روح الله زم واکنش های زیادی به همراه داشت که یکی از حواشی آن، پست منتشر شده میترا حجار در فضای مجازی بود.
ناطقان:  روح الله زم، موسس و ادمین کانال تلگرامی آمدنیوز، صبح روز شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ به دار مجازات آویخته شد. اعدام زم بازتاب‌ها و واکنش‌های بسیاری را در فضای داخل و خارج کشور و همچنین بین چهره‌ها و کاربران در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.


میترا حجار، بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اعدام زم پستی را در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت:

" وقتی خبر اعدام فرزند محمدعلی زم را خواندم احساس کردم که من هم نمی‌توانم نسبت به مرگ فرزند او بی‌تفاوت باشم. من به مرگش راضی نبودم. دیکتاتور‌هایی مانند استالین یا ایدی‌امین با تمام قدرت‌شان و علی‌رغم ترسی که در دل مردم افکنده بودند دوام نیاوردند. امیدوارم روح فرزند او در آرامش باشد. "

کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون هم زیر پست حجار نوشت:

" درود بر تو و دل بزرگت و رحمت بر رفتگان و تسلیت به حاج آقا زم و همسرشان"

انتشار این پست و کامنت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران رو به رو شد، کاربران به این مسئله اعتراض داشتند که این به اصطلاح سلبریتی‌ها برای ترور شهید فخری زاده که به دست همین عوامل ضدانقلاب به شهادت رسید، واکنش نشان ندادند، اما برای کسی که علیه امنیت ایران فعالیت می‌کرد و باعث کشته شدن تعدادی از هموطنانمان شد پیام تسلیت می‌فرستند.

در ادامه توئیت‌های کاربران را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین