کد خبر: ۲۵۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
در درگیری مسلحانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ و توقیف ۳ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه وانت نیسان ، مقدار ۲ تن و ۳۵۱ کیلو و ۲۵۰گرم مواد افیونی، شامل ۲ تن مواد مخدر کشف شد. ​
ناطقان: سردار احمد طاهری امروز در زاهدان اظهار کرد: شب گذشته در درگیری مسلحانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی، در یکی از محورهای فرعی این شهرستان، ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ  و توقیف ۳ دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه وانت نیسان، مقدار ۲ تن و ۳۵۱ کیلو و ۲۵۰گرم مواد افیونی، شامل ۲ تن و ۴۹کیلو و ۹۵۰گرم تریاک و۳۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش بهمراه ۳ قبضه سلاح کلاش و ۶۵ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه عمار سیستان  بلوچستان در مقابله با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی طی چند عملیات،موفق شدند ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

وی گفت: ماموران یگان تکاوری در بازرسی از این خودروها ۳۸ هزار و ۵۴۰ لیتر نفت گاز خارج از چرخه قانونی را کشف و ۸ متخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی کردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین