کد خبر: ۲۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس به مدت یک ساعت برگزار شد.
ناطقان: نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در کشور قطر برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۵ امروز در زمین شماره پنج کمپ ورزشی اِگلا برگزار شد.

تمرین سرخپوشان با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر بدنساز تیم بدن‌های خود را گرم کردند.

انجام حرکات کششی بخش بعدی تمرین بود و سپس کار با توپ و حرکات تکنیکی در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز سرخپوشان که به ریکاوری اختصاص داشت بعد از یک ساعت به پایان رسید.

همچنین هتل تورچ که محل اقامت کاروان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی است به طور ویژه از حضور شاگردان یحیی گل محمدی استقبال کرد.

آنها با قرار دادن لوگوی این باشگاه روی پرچم ایران در ورودی هتل خود به استقبال سرخپوشان ایران رفتند.

پیش از این و در آگوست ۲۰۱۸ (شهریور ۹۷) این هتل، میزبان نماینده ایران برای دیدار با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بود.

همچنین پرسپولیسی‌ها در اکتبر ۲۰۱۸ (مهر ۹۷) نیز پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل السد، در هتل مورد علاقه خود حضور داشتند. سالی که پرسپولیس موفق شد با شکست الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر در مراحل حذفی به فینال راه پیدا کند، اما در نهایت با شکست مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمانی را از دست داد.

پرسپولیس بار دیگر به فینال رسیده و بازهم در هتل تورچ که همجوار با استادیوم خلیفه و کمپ اسپایر است، اقامت دارد.

دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هفته آینده بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌شود.



منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین