کد خبر: ۲۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان بازرسی این تریلر یک تن شیره تریاک را که در بطریهای مختلف درون این خودرو جاسازی شده بود کشف نمودند.
ناطقان: فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: محموله هزار کیلوگرمی ماده افیونی شیره تریاک که توسط سوداگران مرگ در حال قاچاق به سمت مشهد بود توسط پلیس کشف و ضبط شد.

سردار محمدکاظم تقوی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخهایی مبنی بر برنامه سودگران مرگ برای قاچاق یک محموله سنگین مواد مخدر به مشهد دست یافته بودند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بر همین مبنا پس از ردزنی گسترده، کنترل و مراقبتهای پوششی، یک دستگاه خودروی تریلر حمل سوخت را که محموله مواد افیونی از استانهای شرقی کشور درون آن به سمت مشهد در حال قاچاق شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان بازرسی این تریلر یک تن شیره تریاک را که در بطریهای مختلف درون این خودرو جاسازی شده بود کشف نمودند.

وی افزود: همچنین در این ارتباط چند نفر به عنوان متهم قاچاق مواد مخدر کشفیاتی دستگیر شدند.
سردار تقوی گفت: عملیات پلیس در چارچوب پرونده این سوداگران مرگ برای شناسایی دیگر متهمان مرتبط با آن همچنان ادامه دارد.

۳۴ تن انواع مواد مخدر ظرف یک سال اخیر تاکنون توسط ماموران هوشیار پلیس در سطح خراسان رضوی کشف و ضبط شده است.

برچسب ها: کشف ، شیره تریاک ، مشهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین