کد خبر: ۲۵۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه محور فیروزکوه لحظاتی قبل بازگشایی شد، گفت: با تلاش همه راهداران، تمام محورها و مسیرهای استان تهران باز بوده و تردد در جریان است.
ناطقان: حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: در ۴۸ ساعت اخیر شاهد بارش برف در محورهای مختلف استان تهران از قبیل محور تهران-شمال، تهران-فیروزکوه، تهران-شمیرانات و محور هراز بودیم.


محورهای مواصلاتی استان تهران باز است

وی با بیان اینکه شدت بارش برف بیشتر در این ۴ محور بوده است، گفت: با تلاش همه راهداران، تمام محورها و مسیرها باز بوده و تردد در جریان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تأکید کرد: با توجه به وجود محورهای مواصلاتی، همه گشت‌های راهداری همکاری لازم را با استان‌های همجوار داشتند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در ساعات قبل در محور گدوک با یک‌ کولاک برف مواجه شدیم که با تلاش راهداران بازگشایی انجام شده و تردد در جریان بوده و هیچ‌گونه مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: در زمان وقوع کولاک و برف به منظور حفظ جان افراد، تمهیداتی در نظر گرفته خواهد شد تا در کولاک گرفتار نشوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه در سطح استان تهران ۵۰ اکیپ راهداری مستقر بوده و فعالیت دارند، گفت: در محور تهران-فیروزکوه، با فواصل کم، اکیپ‌های مختلف به ویژه در گردنه‌ها مستقر هستند تا با بارش برف و شرایط بحرانی اقدامات لازم را انجام دهند.

نوروزی بیان کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم ضمن اجتناب از سفرهای غیر ضرور، نسبت به مجهز بودن سیستم گرمایشی خودروهای خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در نقاط کوهستانی با مشکل مواجه نشوند.

وی در پایان اعلام کرد: به توصیه‌ها و هشدارهای عوامل راهداری و پلیس‌راه در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها توجه کرده و همکاری لازم را با راهداران در هنگام بازگشایی راه‌ها داشته باشند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین