کد خبر: ۲۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال دقایقی پیش به پایان رسید.
ناطقان: بعد از پایان جلسه امروز حجت نظری سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد علی نامداری و مهدی همتی به عنوان مشاوران هیات مدیره انتخاب شده اند.

                                                   انتصابات جدید در باشگاه استقلال


پیش از این از نامداری به عنوان یکی از گزینه های عضویت در هیات مدیره نامبرده می شد اما حمیدرضا آصفی به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شد و او امروز در سمتی عجیب به عنوان مشاور هیات مدیره انتخاب شد!

البته ممکن است بعد از قبول استعفای هادی زبده شیرکوهی از هیات مدیره باشگاه استقلال، نامداری برای عضویت در هیات مدیره مجددا شانس داشته باشد. نامداری در نقل و انتقالات پیش فصل به برخی از بازیکنان استقلال مبالغی را پرداخت کرده بود که این موضوع محل مناقشه میان فرشید اسماعیلی و احمد مددی مدیرعامل استقلال شده بود. البته این مبالغ قرضی است و قرار است به نامداری پس داده شود اما زمان پس دادن مشخص نیست‌.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین