کد خبر: ۲۵۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
عمرو موسی، دبیرکل پیشین اتحادیه عرب روز جمعه اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، آزمایش کرونای عمرو موسی، دبیرکل پیشین اتحادیه عرب مثبت اعلام شد.

عمرو موسی گفت که پس از مثبت بودن آزمایش کرونا، خود را در خانه قرنطینه کرده است.

وی تصریح کرد وضع سلامتی وی پایدار است و به بیمارستان منتقل نشده است. پزشکان از نزدیک وضعیت وی را کنترل می‌کنند و دائماً با او در تماس هستند.

وی با بیان اینکه «وضعیت سلامتی اش اطمینان بخش است و برای لحظه‌ای نیاز به انتقال به بیمارستان ندارد»، از شهروندان خواست مراقب باشند و اقدامات احتیاطی را دنبال کنند، زیرا ویروس خیلی سریع پخش می‌شود.

دولت مصر روز یکشنبه اقدامات خاصی را برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا از جمله لغو تعطیلات سال نو، ممنوعیت تجمع و اعمال جریمه برای متخلفان تصویب کرد.

مصر در حال حاضر موج دوم شیوع ویروس را تجربه می‌کند و اخیراً شاهد افزایش تعداد موارد ابتلا و مرگ‌های روزانه ناشی از کرونا است.

طبق گفته وزارت بهداشت مصر، تا عصر پنجشنبه ۱۳۸ هزار و ۶۲ مورد ابتلا به کرونا و هفت هزار و ۶۳۱ مورد مرگ ناشی از آن در این کشور ثبت شده است. همچنین ۱۱۲ هزار و ۱۰۵ نفر نیز بهبود یافته اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین