کد خبر: ۲۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
نیروهای پلیس آمریکا یک زن جوان این کشور را که با خودرو به مانع ورودی «برج ترامپ» در شهر شیکاگو کوبید، بازداشت کردند.
ناطقان: رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که یک زن آمریکایی مخالف دونالد ترامپ با خودرو به حفاظ و مانع موجود در ورودی برج ترامپ در شهر شیکاگو کوبید.

در حالی که انتقادها از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال حمله هواداران او به کنگره از یک سو و تلاش‌های دموکرات‌ها برای استیضاح او شدت گرفته است، رسانه‌ها از بازداشت یک نفر به دلیل حمله به برج ترامپ در شهر شیکاگو خبر دادند.

«نیوزویک» گزارش داد: «بامداد امروز (به وقت محلی آمریکا) یک زن بعد از اینکه با خودرو به حفاظ و مانع ورودی برج ترامپ کوبید، بازداشت شده است».



طبق گزارش این رسانه، پلیس آمریکا اعلام کرد که یک زن ۳۱ ساله را به دلیل کوبیدن عمدی به ورودی برج و هتل بین‌المللی ترامپ در شیکاگو بازداشت کرد.

گفته می‌شود که این زن آمریکایی به شدت مخالف ترامپ است و با خودروی «هوندا سدان» این اقدام را انجام داد اما نام و هویت او فاش نشده است.

مقام‌های پلیس آمریکا اعلام کردند که این زن جوان آسیبی به خود و دیگران نزد و روند رسیدگی قضایی به اقدام او در جریان است.

اقدام این زن آمریکایی در شرایطی انجام شده که به دنبال حمله حامیان ترامپ به کنگره این کشور با ۵ کشته و ده‌ها زخمی، استیضاح او در کنگره کلید خورده و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین